התחדשות עירונית בישראל – מה קורה?

הידעתם כי קיימת רשות ממשלתית של התחדשות עירונית בישראל? אתם יודעים בכלל מהי התחדשות עירונית? איך היא באה לידי ביטוי במרחב הציבורי, בתוך עיר ירוקה, ומה ניתן לשלב בה בכדי לשדרג את השטחים הקיימים ולהקפיץ את איכות חיי התושבים בכמה רמות למעלה? במאמר זה נספר לכם את כל זה ועוד. הפרטים ממש כאן. 

מהי התחדשות עירונית 

התחדשות עירונית היא מושג נפוץ בתחום משרדי הבינוי והשיכון בישראל, והמושג הזה מתייחס אל צמיחה והתפתחות של הרקמה העירונית, הוותיקה לצד החדשה. התחדשות עירונית תתבצע לרוב בתוך אזורים בנויים בתוך העיר – אזורי מגורים, מסחר וכמובן תעסוקה. 

איך התחדשות עירונית משפיעה עלינו בישראל 

ובכן, כמו בכל מקום אחר בעולם, התחדשות עירונית משפיעה עלינו מאוד בתור תושבי ישראל. הגישה של הגופים הממשלתיים אל התחדשות עירונית מהווה חלק גדול בחיים שלנו כאן, ויש לה השפעה גדולה על איך שנראים חיי היום יום שלנו, איכות החיים שלנו, הקשרים החברתיים שלנו ועוד.

מהן דוגמאות להתחדשות עירונית 

התחדשות עירונית היא כאמור מושג הנוגע במגוון תחומים בחיים שלנו – אך חשוב מאוד לקחת את ההזדמנות הזו לשיפור איכות החיים שלנו ותרומה לאיכות הסביבה בה אנו חיים ומגדלים את המשפחות שלנו. להלן מספר דרכים לנתב את התחדשות עירונית לכדי מרחב מחייה בטוח וירוק יותר עבורנו ועבור הילדים שלנו:

 

תאורת רחוב סולארית 

דרך מעולה להפוך את הרחובות שלנו לירוקים יותר – חוץ משתילת עצים ופרחים לאורכם – היא להשקיע בהתקנת תאורת רחוב סולארית. מהי תאורת רחוב סולארית בעצם? תאורת רחוב סולארית היא מערכת גופי תאורה, שבמקום להיות מונעים ומופעלים על ידי חשמל – משתמשים במשאבים בעיים כמו אור השמש בכדי לפעול, ובכך חוסכים אנרגיה מרובה. תאורת רחוב סולארית תוכל להבטיח לנו רחובות מוארים ובטוחים מבלי לפגוע בסביבה. 

 

עיר ירוקה 

כאשר עירייה מחליטה להפוך את העיר לכדי עיר ירוקה, היא בונה מציאות שיכולה לכלול בתוכה מגוון של שירותים שהופכים את ההתקיימות שלנו לירוקה יותר, מזיקה פחות לסביבה ויותר שומרת עליה ועל המקום שלה בסדר העדיפויות שלנו. 

 

תאורת כבישים סולארית 

רובה המוחלט של תאורת הכבישים בישראל כרגע אינה תורמת כלל לקונספט התחדשות עירונית, אלא דווקא משאירה אותנו מאחור בתחומים של סביבה וכן עיר ירוקה. תאורת כבישים סולארית, לעומת זאת, יכולה להעניק לנו את אותה המציאות – כבישים מוארים היטב ובטוחים לנסיעה – עם פחות בזבוז משאבים ופגיעה בסביבה. תאורת כבישים סולארית היא פתרון מעולה שיכול לחסוך משאבים רבים ולהשפיע רבות על העתיד של הסביבה שלנו, בדומה לחברתה, תאורת רחוב סולארית. 

תאורת שבילים סולארית 

השבילים בעיר שלכם יותר חשובים ומהותיים ממה שאתם חושבים – ואם שביל כזה או אחר יחסם או יאבד את התאורה הלילית שלו, אתם תבינו כמה חשוב לשמור עליהם מתוחזקים היטב. דרך מעולה להתקדם לעבר התחדשות עירונית היא להתקין בכל שבילי העיר תאורת שבילים סולארית, כך שגם הולכי הרגל שמסתובבים לאחר השקיעה בעיר יוכלו ליהנות מדרכים בטוחות, מוארות היטב וכבונוס חשוב – ירוקות ולא מזיקות לסביבה. ישנם מספר סוגים של גופי תאורת שבילים סולארית, ועם הספק הנכון תוכלו למצוא אחת שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם. 

 

מדוע לבחור בגל אור פתרונות תאורה סולארית עבור התחדשות עירונית?

גל אור פתרונות תאורה סולארית דוגלים באספקת הציוד והגופים החדשנייםביותר ללקוחותיהם, על מנת לדאוג לשימור הסביבה ולשפר את איכות החיים של התושבים בערים השונות בארץ. מדובר בחברה בעלת ניסיון רב שתשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם שירותין כמו תאורת רחוב סולארית, תאורת שבילים סולארית, תאורת כבישים סולארית ועוד. 

 

לסיכום

התחדשות עירונית היא תהליך מבורך שאנו מקווים לראות בכמה שיותר ערים ואזורים בארץ. כחלק ממנה, מומלץ לעבור ולהקים תאורה סולארית ברחבי העיר – בכבישים, ברחובות, בשבילים ובאזורי המגורים. חברת גל אור פתרונות תאורה סולארית ישמחו לעמוד לרשותכם ולספק לכם תאורה סולארית איכותית מאין כמוה.

 

התחדשות עירונית אנרגיה סולארית תאורת רחוב

פוסטים אחרונים

הצג הכל

×